Ajutor
Nota de constatare
Cum contactez Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
- Pe situl: http://www.anpc.gov.ro/
Garanţii
Vănzătorul este exonerat de răspunderea privind garanţia sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:
- piesa nu a fost montată într-un atelier de specialitate autorizat de R.A.R
- piesa s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montarii inpreuna cu piese conexe uzate,defecte sau modificate
- piesa a fost gresit aleasă sau a fost utilizată pentru alt scop decăt cel indicat de producător
- piesa s-a uzat sau s-a deteriorat datorită suprasolicitarii,intreţinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului,neefectuarea reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului
- autoturismul a fost folosit pentru alte scopuri decăt cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in condiţii necorespunzătoare(raliuri,competiţii sportive etc)
- piesele prezintă urme de lovituri, zgărieturi, deformari
Piesele care fac obiectul unei reclamaţii in garanţie vor fi insoţite de următoarele documente:
- factura de achiziţie de la SC Tektonik Motor SRL
- certificatul de garanţie care s-a eliberat la vănzarea piesei
- dovada montarii piesei intr-un service autorizat R.A.R (deviz de manoperă) şi documentul de constatare detaliată a defecţiunii
- copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului
Tarife pentru transport
- Firma noastra livreaza produsele prin servicii de curierat rapid in 24 de ore in conditiile in care comanda este procesata pana in ora 15:30, produsele dorite sunt in stoc si in localitatea de destinatie exista agent Sameday, firma de curierat cu care lucram.
- Tarifele de transport sunt dupa cum urmeaza:
- Primul Kg costa 18 Lei cu TVA;
- Urmatoarele Kg aditionale vor fi taxate cu 1.5 lei cu TVA / Kg;
- Pentru plata in sistem ramburs taxa fixa de 10 lei cu TVA;
- Taxa deschidere colet 2 lei cu TVA;
- Pentru localitatile in care Sameday nu are punct de lucru se percepe o taxa fixa in valoare de 30 lei cu TVA fata de tariful de baza.
- Firma noastraTektonik Motor Srl nu isi asuma nici o raspundere referitoare la conditiile de transport si de manipulare a coletelor, intrucat aceasta obligatie revine in mod direct firmei de transport SAMEDAY.
- Daca la anumite produse, cum ar fi corpuri de iluminat sau produsele fragile ori voluminoase se cere un mod de ambalare mai deosebit de catre client acesta suporta costurile ulterioare. Pentru mai multe detalii referitoare la volumul ,greutatea sau modul de ambalare a marfii folositi e-mailul: piese.auto [around] tekmotor [punct] ro
Retur marfa
Conditii de retur marfa:
- produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit;
- nu se accepta retur la produsele asupra carora au fost efectuate interventii neatorizate, cele care prezinta urme de uzura sau montaj, zgarieturi, ciobituri, lovituri socuri mecanice sau electrice sau produse carorara le lipsesc accesorii.
- produsele primite pentru retur cu o vechime sub 30 zile se storneaza fara nici o taxa de retur;
- produsele primite pentru retur cu o vechime intre 30-60 zile se storneaza cu o taxa de penalizare de 10%
- produsele primite pentru retur cu o vechime intre 60-90 zile se storneaza cu o taxa de penalizare de 20%
- produsele achizitionate in urma cu mai mult de 90 zile NU SE STORNEAZA.
Pentru retururi descărcați fisa de retur în format PDF:
Cum cumpăr?
Persoane Juridice
- Pentru a putea cumpăra direct de pe pagina noastră trebuie să aveţi un cont.
- Pentru crearea unui cont accesaţi secţiunea "Vreau cont".
- Conturile sunt create de noi, astfel că va trebui să completaţi câmpurile de la secţiunea "Vreau cont" cu datele dumneavoastră personale respectiv ale firmei.
- Navigând pe site-ul nostru, vă puteţi alege produsele dorite şi le puteţi adăuga în coşul de cumpărături apăsând pe butonul "Cumpăr" care se află în dreptul fiecărui produs.
- Dacă doriţi mai multe bucăţi dintr-un anumit produs, în căsuţa ce indică cantitatea puteţi să modificaţi numărul de bucăti dorit, după care apăsaţi pe butonul "Cumpăr".
- După încheierea acestui proces veţi primi un mesaj de confirmare.
- Livrarea se va face prin curierat rapid sau cu maşinile firmei noastre.
- La orice comandă de peste 300 ron cu tva inclus livrarea prin curierat este gratuită, iar la comenzile sub 300 ron cu tva inclus costul livrării este suportat de către client.
- Costul transportului se poate estima studiind sectiunea "Tarife de transport".
Persoane fizice
- Navigând pe site-ul nostru vă puteţi alege produsele dorite şi le puteţi adăuga în coşul de cumpărături apăsând pe butonul "Cumpăr" care se află în dreptul fiecărui produs.
- Dacă doriţi mai multe bucăţi dintr-un anumit produs în căsuţa ce indică cantitatea puteţi să modificaţi numărul de bucăti dorit, după care apăsaţi pe butonul "Cumpăr".
- După încheirea acestui proces veţi primi un mesaj de confirmare.
- Livrarea se va face prin curierat rapid.
- La orice comandă de peste300 ron cu tva inclus livrarea este gratuită.
- Pentru a putea valida comenzile, valoarea minima este de 300 ron cu tva inclus.
- Costul transportului se poate estima studiind sectiunea "Tarife de transport".
Oricine îşi poate crea un cont?
- În momentul de faţă doar clienţii Tektonik Motor îşi pot crea un cont online pentru comenzi.
- Dacă nu aveţi cont pe site-ul nostru puteţi comanda telefonic direct de pe site sau de la sediul nostru.
Pot sa fac comenzi şi fără cont pe tekpieseauto.ro?
- Da, puteţi comanda telefonic,direct de pe site sau prin e-mail
- Este recomandat să alegeţi produsele dorite iar după ce aveţi lista ne puteţi suna , puteţi să cumpăraţi direct de pe site sau de la sediul nostru.
Cum plătesc pentru produsele cumpărate?
- Plata se poate face în numerar sau prin ordin de plată.
Cum se face livrarea produsului/produselor pe care le-am cumpărat?
- Livrarea produselor se poate face prin curier sau cu maşinile firmei noastre.
- În funcţie de cantitatea comandată se discută cu clientul modlitatea de livrare.
Există o limită minimă pentru o comandă?
- La orice comandă peste 300 ron cu tva inclus livrarea este gratuită în localităţile unde Urgent Cargus are puncte de lucru, vezi lista https://www.urgent-curier.ro/despre-noi/excelenta-operationala/ iar în localităţile fără punct de lucru vezi “Tarife pentru transport” din sectiunea “Ajutor” .La comenzile sub 300 ron cu tva inclus , costul livrării este suportat de către client.
Există şi alte produse în afară de cele afişate pe site?
- Da, avem spre vănzare şi alte produse decât cele aflate pe site.
- Pe site-ul www.tekpieseauto.ro sunt expuse cele mai vândute şi căutate produse.
- Dacă aveţi nevoie de un produs care nu este listat pe site vă rugăm să ne contactaţi telefonic.
Unde ne găseşti?
- Adresa noastră este Str. Luncii nr 5 A (in incinta Grup 4 Instalatii) Loc. Cluj-Napoca, Jud. Cluj
- Pentru mai multe detalii de contact vă rugăm vizitaţi secţiunea contact a site-ului nostru.
Cum mă pot abona la newsletter?
- La secţiunea newsletter introduceţi numele dumneavoastră şi adresa de email.
- Intruduceţi şi codul de verificare pe care îl vedeţi în căsuţa resppectivă.
- Apăsaţi butonul pentru a vă abona la newsletter.
- Oricând doriţi, vă puteţi dezabona de la newsletterul nostru. În footerul newsletterului aveţi un link cu dezabonare. Faceţi un click pe acel link, iar după aceea pe butonul Dezabonare.